مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 23:152023-12-15سياسي

کریدور سبز گمرکی گیلان و داغستان تکمیل می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: اقتصاد این استان یک اقتصاد سبز است و قصد ما در سفر به داغستان این است که به تکمیل کریدور سبز گمرکی گیلان و داغستان کمک کنیم.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: اقتصاد این استان یک اقتصاد سبز است و قصد ما در سفر به داغستان این است که به تکمیل کریدور سبز گمرکی گیلان و داغستان کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صالح محمدی روز جمعه، در حاشیه سفر به جمهوری داغستان و در دیدار و گفت وگو با اعضای هیأت تجاری این جمهوری، گفت: همه می دانیم امروزه اقتدار و قدرت یک کشور در امنیت غذایی آن کشور است و تحریم این قضیه را به هر دو کشور دوست و همسایه ایران و روسیه بیش از پیش نشان داده است.

وی با اشاره به پتانسیل های استان گیلان افزود: توانایی بسیار زیادی در حوزه های اقتصاد کشاورزی و تولید غذا در استان گیلان وجود دارد و اقتصاد این استان یک اقتصاد سبز است و قصد ما در این سفر این است که به تکمیل کریدور سبز گمرکی گیلان و داغستان کمک کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به ویژگی بارز بندر ماخاچ قلعه داغستان، یادآور شد: برای تبادلات بیشتر نیاز به ظرفیت های کشتیرانی هست و ویژگی اساسی عدم وجود یخبندان در بندر ماخاچ قلعه که عمیق ترین بندر کشور روسیه محسوب می شود، سبب شده با تقویت ناوگان دریایی، تبادلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور سبز گمرکی گیلان و داغستان تکمیل می شود

کریدور سبز گمرکی گیلان و داغستان تکمیل می شود